Hoe kan je de vet aan je dijbeen verminderen?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik ben 1,84 lang en weeg 64 kg
ik fiets regematig 6 km per dag en ik voetbal en fitness.
Ik zie niet echt veranderingen

Weet jij het antwoord?

/2500

Door af te vallen :)

Door ze te GEBRUIKEN! Fietsen, hard lopen, voetballen, rennen, racen, roeien, lopen, wandelen, wielrennen......... Kom in beweging!

oei. Vooral de toevoeging doet mijn wenkbrauwen omhoog gaan. Normaal zul je afvallen door vet te verbranden. Als je vet op je armen hebt dan zul je primair je armen moeten gebruiken om daar het vet kwijt te raken. Als ik echter jouw vraag holistisch ga benaderen is er een heel goede kans dat je niet verder afvalt omdat je niet verder af KUNT vallen. De vraag die ik jou dan graag wil stellen: hoe beoordeel jij of je teveel vet hebt?

Dit(vet?) hoort gewoon bij jou.Stel je zou nog lichter worden, dat zou niet inhouden dat het vet op je dijbeen minder zou worden.Je heb een prachtig gewicht,en zou mij absoluut geen zorgen maken over dat vet op je dijbeen. Iedereen zo jaloers zijn op jouw gewicht.

Je zou eens zogenaamde fruit-dagen in kunnen lassen, dat heeft bij mij ook goed geholpen met afvallen. Het leukste is om het fruit te mixen in een lekkere smoothie, ik heb hier veel lekkere smoothie recepten vandaan gehaald: http://www.smoothie.nl succes!

Bronnen:
http://www.smoothie.nl

je wilt afvallen, terwijl je 64kg weegt en 1.84cm lang bent... je bent waarschijnlijk te licht, waarschijnlijk zou je zwaarder moeten worden/zijn bij jouw lengte. als je regelmatig sport en per dag 6 km fietst, dan doe je er al alles aan om niet aan te komen... de manier om af te vallen, om het vet van je benen te verminderen is je benen veel te gebruiken en dat doe je al ! ik raad je aan om naar je huisarts te gaan of een diëtiste en te vragen hoe het zit met de verhoudingen tussen jouw lengte en je gewicht en je gezondheid, meer afvallen zou niet verstandig zijn. doe jezelf een plezier en ga naar de dokter, dan hoor je hoe en wat !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100