Hoe kan je de vet aan je dijbeen verminderen?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik ben 1,84 lang en weeg 64 kg
ik fiets regematig 6 km per dag en ik voetbal en fitness.
Ik zie niet echt veranderingen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
1.84 en 64 kg? Dan zit er echt niet veel vet, eerder spieren.
anneliez
11 jaar geleden
dat is geen vet met dat gewicht en lengte
Ritsuka
11 jaar geleden
Je hebt BMI van 18,8. Meer krachttraining doen en genoeg eten, voldoende eiwitten.
Minderen met hevig bewerkt voedsel, maar kan mij niet voorstellen dat er vet zit hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is optisch bedrog...
Het zit tussen je oren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt sowieso geen plaatselijk vet verbranden, dat is een fabel. Om over het algemeen vet te verbranden moet je minimaal 15 minuten aan 1 stuk door cardio doen, hoe langer hoe beter natuurlijk. Anders verbrand je alleen koolhydraten. Maar terzijde, ik geloof niet dat jij vet moet verbranden haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt allemaal voor tips

Antwoorden (6)

Door af te vallen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij DIT gewicht en DEZE lengte???
burgos
11 jaar geleden
Hij weegt 64 kg.
Door ze te GEBRUIKEN!

Fietsen, hard lopen, voetballen, rennen, racen,
roeien, lopen, wandelen, wielrennen.........

Kom in beweging!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou ik ben 1,84 lang en weeg 64 kg
ik fiets regematig 6 km per dag en ik voetbal en fitness.
Ik zie niet echt veranderingen
oei. Vooral de toevoeging doet mijn wenkbrauwen omhoog gaan. Normaal zul je afvallen door vet te verbranden. Als je vet op je armen hebt dan zul je primair je armen moeten gebruiken om daar het vet kwijt te raken.

Als ik echter jouw vraag holistisch ga benaderen is er een heel goede kans dat je niet verder afvalt omdat je niet verder af KUNT vallen.

De vraag die ik jou dan graag wil stellen: hoe beoordeel jij of je teveel vet hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Zo werkt het niet echt (armen trainen = daar vet verliezen).
Je lichaam kiest zelf waar het vet word vastgehouden, je kunt niet specifiek 1 plek trainen om daar vet te verliezen (denk maar aan al die mensen die klagen dat buikspieroefeningen niet werken). Om ergens vet te verliezen, moet je als eerste je voeding aanpassen, en daarna krachttraining over je HELE lichaam doen, om je algehele vetpercentage omlaag te brengen.
Ritsuka
11 jaar geleden
En dan is de kans groot dat het eerst verdwijnt bij je benen, buik en/of billen voordat je resultaat bij je armen ziet.
Maar 'spot-reducing' werkt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dag Ritsuka, wat mij betreft heb je ten principale gelijk. Ten aanzien van de duurtraining bedoel ik. In een ver, ver verleden heb ik aan bodybuilding gedaan. Toch trainden we op een heel speciale manier onze buikspieren. Het is mijn persoonlijk mening (of denk ik dat maar) dat de kwetsing van de spieren op een bepaalde plaats wordt hersteld vanuit de eiwitten op locatie. En geloof mij: wij beschadigden onze spieren iedere dag. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, en ja, een en ander werkt alleen bij 7 dagen per week trainen gedurende een zeer lange (3 jaar of langer) periode. Eerst gaat het verbranden van het vet zoals jij dat in je reactie vertelt.
Ritsuka
11 jaar geleden
Bodybuilding is een heel ander verhaal ja :p
Persoonlijk geen ervaring mee.
Dit(vet?) hoort gewoon bij jou.Stel je zou nog lichter worden, dat zou niet inhouden dat het vet op je dijbeen minder zou worden.Je heb een prachtig gewicht,en zou mij absoluut geen zorgen maken over dat vet op je dijbeen.
Iedereen zo jaloers zijn op jouw gewicht.
11 jaar geleden
Je zou eens zogenaamde fruit-dagen in kunnen lassen, dat heeft bij mij ook goed geholpen met afvallen. Het leukste is om het fruit te mixen in een lekkere smoothie, ik heb hier veel lekkere smoothie recepten vandaan gehaald: http://www.smoothie.nl

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je wilt afvallen, terwijl je 64kg weegt en 1.84cm lang bent... je bent waarschijnlijk te licht, waarschijnlijk zou je zwaarder moeten worden/zijn bij jouw lengte.
als je regelmatig sport en per dag 6 km fietst, dan doe je er al alles aan om niet aan te komen...

de manier om af te vallen, om het vet van je benen te verminderen is je benen veel te gebruiken en dat doe je al !

ik raad je aan om naar je huisarts te gaan of een diëtiste en te vragen hoe het zit met de verhoudingen tussen jouw lengte en je gewicht en je gezondheid, meer afvallen zou niet verstandig zijn.

doe jezelf een plezier en ga naar de dokter, dan hoor je hoe en wat !