Wanneer ben je levenloos?

Ik ben een gamer. En sommige die noemen mij levenloos.
Maar wanneer ben je levenloos?
En dan heb ik het niet over wat leven en dood is etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Als je levenloos bent, heb je geen leven meer.
en ben je dus Dood.. ( maar men heeft er een eigen woord van gemaakt.)

Hun bedoelen ermee: Dat je geen intressant leven hebt,niks te doen zegmaar.
Iets wat jij leuk vindt, en hun niet.

Mensen gebruiken het ook vaak als woord als ze niks te zeggen hebben ( want het woord zelf zegt niet zoveel).

Maar gewoon niks van aantrekken wat jij leuk vindt moet je zelf weten, en laat ze maar lekker hun zelf gaan kijken die zijn meschien jaloers :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat die 'sommigen' dan vinden dat je geen sociaal leven hebt. Dus leuk met vrienden en vriendinnetjes op stap gaat, en alsmaar achter je PC zit.
"Get a life", zeggen ze dan wel eens.
14 jaar geleden
Als er geen levens meer zijn in je spel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan druk ik op de reset knop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Als je een dooie donder bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent levenloos als je geen drive meer voelt in je leven, als het je allemaal niets meer uitmaakt. Je bent dan alle interesse kwijt, je leven voelt leeg.

Alleen jij zelf kunt bepalen of je levenloos bent, een ander kan dat niet.
Er zijn mensen die er door hun masker zeer levendig uitzien, maar van binnen eigenlijk meer dood zijn dan levend, ze speelden hun rol, omdat het door de omgeving van hun verwacht, maar zijn daardoor zelf bijna helemaal verdwenen.

Dat vind ik levenloos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Levenloos, livlös in het Zweeds, is als iets nooit heeft geleefd. Een steen is dus levenloos. Soms kan er wel controverse zijn bijvoorbeeld olie (gemaakt van organisch materiaal) dood of levenloos?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jow, ben ook een gamer, en een fanatieke... het enige ding wat je in de gaten moet houden, is dat je niet in je broek moet zeiken,en met een aantal F toetsen in je voorhoofd wakker worden....is dat wel.... ben je even levenloos geweest, en word het tijd om op te ruimen, even een frisse neus te halen... niet te lang... er is altijd nog een level te halen!! lekker je ding doen! en laat ze maar lullen!!! game ze!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het nooit heeft geleefd/ als je het nooit levensverschijnselen heeft getoond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met "Levenloos" bedoelen ze in jouw geval dat je bewogenheid mist, dus saai, futloos, doods en onbezield bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Levenloos is gewoon letterlijk dood. Dus wat jou betreft kan je nooit levenloos zijn. Je hebt gewoon een ander leven dan een ander. En wat die ander daarvan vindt is niet belangrijk, als jij je leven maar leeft. En als je je eigen leven leeft, kun je dus ZEKER niet levenloos zijn!!!