Pijn aan voorkant van mijn teen, wat kan dit zijn?

Ik heb pijn in mijn middelste teen. Bij het gedeelte waar mijn nagel op zit. Het is vooral kloppende en heel soms brandende pijn ( brandende als ik ren met mijn hockeyschoenen aan) die heb ik dus wel gelijk weggedaan en nieuwe gekocht. Maar met mijn nikes klopt mijn teen ook terwijl die net nieuw zijn en goed zitten. Ook is mijn teen roder dan mijn andere tenen. Weten jullie misschien wat dit is en wat ik er aan kan doen?

Bedankt voor je antwoord

Toegevoegd na 4 minuten:
Door nagels niet knippen kan het waarschijnlijk niet zijn, die knip ik altijd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Kloppende pijn duidt meestal op een ontsteking, maak een voetbad met Biotex of soda en ga daar met je teen inzitten, hou je hier last van, ga dan over een paar dagen naar de huisarts, wel het voetenbad dagelijks blijven doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
paulus811
11 jaar geleden
Een ontsteking is ook waar ik aan denk, meestal veroorzaakt door een knellende schoen (en het doet vreselijk pijn weet ik uit ervaring). Een ibuprofen werkt ontstekingsremmend en is me destijds door de huisarts voorgeschreven om de ontsteking sneller te laten verdwijnen en ervoor te zorgen dat je geen raar loopje aanneemt wat ook weer klachten kan veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij kunnen geen advies mbt medicijnen geven daar de een zonder problemen van alles kan slikken en de ander daarvan juist erger in de problemen komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed sxiopo,dat is wat ik ook altijd zeg,helaas wordt me dat zelden in dank afgenomen :-(
Je kunt beter even geen dichte schoenen aan doen maar je teen lekker in de open lucht laten.
Aangezien we vlak voor het weekend zitten is het denk ik beter om je huisarts te bellen voor advies en misschien wordt er gezegd dat je beter even kunt komen.

Succes en sterkte!

Toegevoegd na 2 minuten:
Als de huisarts niet meer lukt kun je het beste het advies van crea opvolgen en sowieso geen dichte schoenen aan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel gedaan wat crea je adviseerde?
Ik begrijp hier ook uit dat je niet naar de huisarts bent geweest.
Als ik jou was zou ik dat snel doen als je nu nog steeds pijn hebt!
Dichte schoenen is geen goed idee want des te langer duurt het voordat het geneest denk ik maar ik weet nu dus niet of het een ontsteking of iets anders is!
Hoe dan ook als het pijn doet, je teen zo veel mogelijk met rust laten!
Gelukkig hebben en houden we (,zeggen ze ;-) , mooi weer!
Ik hoop dat je slippers of sandalen hebt.
Nogmaals sterkte en wees verstandig!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké maar ben je dan ook al bij je huisarts geweest?