Welke shampoo merken bevat geen gifstoffen zoals sls ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Tigi (Bed Head en S Factor), Wella Pro Series, Aveda, L'Oreal (wel de lijnen die niet in de drogisterijen te koop zijn, want in deze producten zit dan weer wel SLS) en Dove.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Grahams natural shampoo
Grahams Shampoo is

Verzachtend voor de droge, gevoelige en geprikkelde hoofdhuid. Hypoallergeen. Gemaakt op basis van een unieke mix van kruiden en organische ingrediënten. De hoofdhuid kan 's avonds eventueel worden ingesmeerd met de Calendulis Plus Crème, waarna de haren de volgende morgen worden gewassen met onze shampoo.

Ingredienten:
Aqua, Glyceryl Stearate, Cocamide Dea, Chamomilla Recutita Oil,
Cocamidopropyl Betaine, Citric Acid, Sodium Chloride, Simmondsia Chinensis Oil, Mel, Cocos Nucifera Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Panthenol, Olea Europaea Leaf Extract

allemaal natuurlijke ingr.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sebamed shampoo, gewoon te koop bij de drogist.