Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

helpt vaporub/dampo echt tegen kalk/schimmelnagels???

ik heb al heeeel lang last van schimmelnagels. al van alles gebrobeert maar heeft niet geholpen. nu lees ik overal op internet dat vaporub of dampo heel goed werkt, vond het nogal raar want normaal is dat voor als je verkouden bent maar er waren zoveel goede reacties dat ik het tog maar gekocht heb. hoelang duurt het ongeveer voordat je verschil ziet en bij wie is het dankzij dit middel echt verdwenen? oohja ik heb trouwens die vapo van het kruitvat merk genomen (vapo- lucht zalf) das hetzelfde spul maar dan goedkoper, neem aan dat dat net zo goed werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je al van alles hebt geprobeerd en daar vallen ook de middelen onder die je van de huisarts kunt voorgeschreven krijgen wens ik je veel succes.
Pieter2011
11 jaar geleden
Alleen een antibioticumkuur van 6 á 12 maanden (de tijd die nodig is om de nagel zich te laten vernieuwen) helpt effectief tegen schimmelnagels. En een goede huisarts zal zo'n kuur afraden. Alle overige huismiddeltjes werken niet (zoals je zelf al hebt ondervonden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik tob al 16 jaar met schimmelnagels,Ze zijn zelfs al verwijderd geweest,maar het komt maar terug.Ik heb echt van alles gedaan,kom 2 x per week bij de pedicure.ze vijlt ze en doet er speciale lak op,ziet er een week goed uit,en dan begint het weer.Gebruik zelfs al jarenlang medicijnen voor de schimmel nagels .De huidarts zegt,er zijn ergere dingen,in het leven.droog houden ,anti schimmel poeder,en elke dag schone sokken aan,en sandalen dragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nou ja baat het niet dan schaadt het niet, waarom laat je je verwijzen naar een huidarts, die kan een kweek maken zodat een goede behandelplan kan worden gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding