ik voel me de laatste paar dagen nogal slap en moe. ik heb geen energie om ookal alleen maar een stukje te lopen, wat kan ik hier aan doen?

ik voel me moe, lusteloos,ben gauw duizelig, ik eet wel gewoon 3x per dag en ik drink ook wel goed enzo, wat kan ik hier aan doen?als ik soms wat langer sta dan kan het zo zijn dat ik in elkaar zak.. zo slap voel ik me, het gebeurt niet echt maar zo slap voel ik me wel.. soms heb ik hier last van, niet elke dag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Deze verschijnselen kunnen meerdere oorzaken hebben:een dokters bezoek en een grondig bloedonderzoek lijken mij hier meer dan nodig,ook een regelmatige controle van de bloedruk bij dergelijke symptomen lijkt mij aangewezen.

Of gewoon gaan sporten!

Ik zou hiermee naar de huisarts gaan als ik jou was. Als ik het zo lees denk ik eigenlijk gelijk aan bloedarmoede maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, dat kun je dus het beste door de huisarts laten bepalen. Het weer van de laatste tijd maakt ook veel mensen slap en lusteloos. In ieder geval zijn je klachten vervelend en ernstig genoeg om morgen even een afspraak te maken.

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoe...

Goed slapen en goed eten zijn twee factoren die je fitheid gemakkelijk naar een hoger niveau kunnen brengen. Mocht het toch aanhouden, bezoek dan een huisarts. Hij/zij kan (eventueel met een bloedonderzoek) kijken óf en wat je onder de leden hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100