Omdat ze hun geld uitgeven aan drugs ipv eten.
Verder denk ik dat een lichaam veel energie moet verbruiken om die drugs te verwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door het druggebruik verliezen ze hun eetlust, en uiteraard plegen de drugs een aanslag op het lichaam.
Rieneke1
14 jaar geleden
Ha, die Nataschatjuh;

Yvib zegt het al. Het geldt overigens niet voor alle junks; junkfoodjunkies hebben in de regel juist nogal last van overgewicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je elke dag bezig bent om je drugs bij elkaar te krijgen dan is dat hard werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat ik beginnen, dat ik het woord junk een nogal beladen woord vind. Zou zelf liever spreken over een verslaafde.
Vervolgens kun je het nog onderverdelen in het gebruikspatroon, bv. heroine of cocaine en aanverwante stimulerende middelen.
Bij coce gebruik word je actief en heb je geen eetlust. Vroeger kouwden slaven cokebladeren om hun eetlust te onderdrukken. Als je steeds actief bent en je lichaam niet de voeding geeft om te kunnen functioneren zal het je vetreserves aanspreken om te kunnen blijven functioneren. Een lichaamsgewicht van 30kg. is dan geen uitzondering. Bij heroie ligt het wat anders. Het brengt je in een roes en kan net als bij alcohol een slopend effect op je lichaam hebben. Sommigen eten wel maar anderen verkiezen de roes boven het eten.

Er is een goed boek over geschreven. Maar vergeef me de titel. Volgens mij: de drugs van de wereld en de wereld van de drugs. Of andersom de wereld......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer voor die ongemotiveerde min
Graag Uw motivatie
Gezonde mensen hebben andere prioriteiten dan een junk, ze denken vaak niet meer aan voldoende eten, maar alleen aan de drugs, die staat op de eerste plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Junkies zijn meestal dun omdat die niet zo veel behoefte hebben om te eten, ze hebben meer behoefte om te gebruiken...