Je schildklier kan de schuldige zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Is dat zo? Kan je daar meer informatie over geven? Is er een oplossing?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni, je kan je bloed even laten onderzoeken bij de huisarts, is het idd je schildklier dan zijn daar medicijnen voor.
Je schildklier kan te snel of te langzaam werken dit is in je bloed te zien.
Het is niet te genezen maar met medicijnen grotendeels te verhelpen.
Niet genoeg vet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt wel of je schildklier te traag of te snel werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je trekt te dunne kleren aan en ook te weinig. Veel kledingstukken over elkaar aantrekken, shirtjes, ondergoed en jassen en dassen en broeken en sokken enz. Zo dik mogelijk aankleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien ben je te dun? of draag je te dunne kleren? mischien een oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien je lichaamstempratuur te laag? ik ben ook altijd koud en heb een lichamstempratuur van 35.3 tot 35.7.
Volgens mijn huisarts kan dat er mee te maken hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan verschillende oorzaken hebben. bij voorbeeld te lage kachelstand, te dunne kleding, een schildklierstoornis, een trage polsslag, koorts.