Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan dit betekenen dat ik in de overgang ben?

Ik slik al vanaf mijn 16e marvelon, 11jaar dus. Eind 2010 is 1van mijn eileiders verwijderd. Nu ben ik daarna weer gelijk met de pil begonnen en had netjes bloedingen in de atopweek. Echter in februari, maart en april vam dit jaar, kwamen de.bloedingen tijdens de atrip en in de stopweek bleef de bloeding uit. Ben naar de huisarts gegaan. Onderzoeken gehad (zw.schapstest, soatest, uitstrijkje) Niets gevonden. Moest dus van de huisarts 2 maanden stoppen met de pil. Nu heb ik nog steeds geen bloeding gehad. Heb.wel.steeds.last.van.warmte-aamvallen. Wat kan dit zijn?

Ik kan pas volgende week bij huisarts terecht.."

Met vriendelijke groet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
492

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Onderzoek zal het moeten uitwijzen, maar ik denk eerder dat je hormonen huishouding in de war is en zichzelf moet regelen, na jaren pil gebruik.
Een van de redenen waarom ook wordt aangeraden niet meteen na het stoppen onmiddellijk proberen zwanger te worden.

Als je je ongerust maakt, waarom bel je dan de huisarts niet even? Hij zal je vraag dan telefonisch kunnen beantwoorden.

Toegevoegd na 47 seconden:
Realiseer me in ene dat het vrijdag is, dus kan je pas maandag bellen, sorry.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding