Alle vrouwen hebben een snor maar sommige zie je beter omdat de haartjes donkerder en dikker zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze het snoeien zijn vergeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onzinvraag (sorry hoor). Sommige vrouwen hebben gewoon meer en stuggere haargroei als andere.

Wel een mooie gelegenheid om er een tip aan jonge meiden aan toe te voegen: wanneer je eenmaal begint met scheren zit je er levenslang aan vast. Alles komt namelijk in versterkte formatie terug.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Omdat ze dit mooier vinden als een baard..."
Wat een vraag.........
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals Ire zegt, ze zijn begonnen met scheren en komen er nu niet meer van af. Daarna zijn ze waarschijnlijk niet meer gaan scheren omdat het onbegonnen werk is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom hebben sommige mannen geen baardgroei?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heeft ook met de hormoonhuishouding te maken. Jonge meisjes en vrouwen hebben over het algemeen geen snorgroei (of onzichtbaar). In of na de overgang wordt die hormoonhuishouding anders en dan kan het zo zijn dat vrouwen meer last hebben van haargroei op hun gezicht. Er zijn ook mannen met borsten trouwens..