Wat is de beste manier om s'ochtens vroeg goed en fis op te staan

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een wekker met licht zorgt ervoor dat je langzaam wakker wordt. Van nature wordt je lichaam "wakker" als het licht wordt. Als de wekker echt af gaat schrik je dan niet zo. Je kan daarvoor ook een plezierig geluidje uit kiezen i.p.v. zo'n nare zoemer. Bij mij heeft het heel goed geholpen. Ik ben nu gewoon echt wakker als ik om 6.00 uur op moet staan.

Elke nacht 8 uurtjes slapen en je lichaam is fit genoeg. Na een tijdje wendt je zich aan en heb je geen last van om vroeg op te staan. Slaap ze

Op tijd gaan slapen en regelmaat, dus dagelijks op dezelfde tijd slapen en dezelfde tijd opstaan. Zorgen voor een frisse slaapkamer, dus slapen met het raam open of tenminste dagelijks luchten.

Op tijd naar bed gaan zorgen dat je bed in orde is daarmee bedoel ik dat je nergens last van hebt. zo dat je lekker onspannen kunt slapen. spanning en stress kan het slapen oik beinvloeden.

Een koude douche :)

Ik sta voor mijn werk dagelijks kw. voor 6 op, in mijn ogen nog steeds erg vroeg. Wat je (ik) echt niet moet doen is gaan snoozen, dan wordt het alleen maar lastiger. Gewoon zodra de wekker uit gaat HOP je bed uit (klein beetje wilskracht voor nodig) en even een korte douche en een goed ontbijt.

's Avonds laat geen alcohol drinken. Je wordt er wel doezelig van, maar slaapt onrustig. En het kan een kater opleveren. Of de harde methode: er zijn wekkers te koop die zich 's nachts in je slaapkamer verstoppen; om de herrie te stoppen moet je er wel uit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100