Heeft iemand ervaring met de anti-cellulitis trillingsmassagegordel Vibratone?

Dit kun je nu bij groupon kopen maar heeft iemand ervaring ermee?

En a.u.b. alleen als je ook echt ervaring mee hebt. Dus voor de mensen die mij willen adviseren dat ik gezond moet eten en moet sporten, wil ik alvast graag bedanken voor hun advies. Maar ik wil alleen reacties van mensen die dit geprobeerd hebben of mensen kennen die dit geprobeerd hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Zelf heb ik wel eens een van een ander merk gebruikt, deze moet je met gel gebruiken. Opzich maakt het de huid wel iets strakker maar je moet er niet te veel van verwachten. En als je hem te vaak gebruikt kun je schuur plekken krijgen helemaal als er niet voldoende gel tussen zit. Probeer het in combinatie met sporten, dus als je op de bank zit kun je hem gerust 5 - 10 minuutjes om doen.