Ik heb een stangbeugel (een beugel op je gehemelte) Maar hij zit niet directio op mijn gehemlte (ongeveer 6mm eronder) Kan ik nu nog wel tongzoenen?

Hij zit met ringetjes om mijn kiezen en dan loopt er een stang van mijn ene naar mijn andere kies over mijn gehemelte, maar hij zit er dus ongeveer 6 mm onder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Aangezien ik hier alleen ben doe ik even een solo zoenbeweging.

bevindingen; Ik zie niet in waarom deze beugel een probleem zou moeten zijn. Immers de 'actie' gebeurt toch niet tegen een van de twee gehemelten? Anders zou een van de personen een heeeeeele lange tong moeten hebben. Zolang je je tong vrij kunt bewegen loopt het wel los allemaal. Bovendien is er niet een standaard zoentechniek, die wordt gecontroleert door de zoenpolitie. Dus ik heb er vertrouwen in dat jullie er iets van kunnen maken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi! Nou even voor de duidelijkheid.. tongzoenen is niet elkaar opeten, of ook maar enige poging tot. Tongzoenen is elkaars tong licht aan raken. Beetje aanraken en weer 'los laten' Je zit niet met je tong zover in iemands mond dat je beugel in de weg komt te zitten.

Tongzoenen is eigenlijk een soort van spelletje. Je daagt hem/haar uit.. hij reageert. het is eigenlijk een soort van tikkertje spelen.

Maar neem van mij aan.. je beugel heb je geen last van hoor. Hooguit als hij zich niet geschoren heeft :-)

Veel plezier!