De vacuümpomp erop ;)

Echt dik "maken" (in het algemeen) denk ik niet dat dat mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon niks doen. het gaat er niet om hoe groot of hoe dik je penis is, maar wat je er mee doet. wees creatief tijdens de vrijpartij en er zal geen vrouw (of man, afhankelijk van je geaardheid) zijn, die klaagt, over de vorm van je penis.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nououou....size does matters hoor...stop er anders gewoon een dildo bij of vingers ofzo indien gewenst...;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat kan je er allemaal mee doen anders dan heen en weer bewegen dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Urineren, swaffelen, leren schakelen op een veilige manier, pronken, in een magazine belanden en ik denk ook dat mannen zich een stuk mannelijker zouden voelen met een iets groter geschapen geslachtsdeel dan gemiddeld wat de zelfverzekerdheid weer bevorderd om vervolgens als stripper veel geld te kunnen verdienen :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trouwens...anaal gaat wel makkelijker bij beginnende "analisten"...lol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is lief van je Alpha, maar geen antwoord op de vraag.
Je schijnt de penis te kunnen trainen, zodat deze iets dikker wordt. Dit heet jelken (of jelqen). Het is geen wondermiddel en het vergt tijd en geduld, maar het is wel een manier om resultaat te boeken. Door de jelkoefeningen ontstaan miniscule scheurtjes in de spiercellen die door je lichaam gerepareerd worden. Zodoende worden ze steeds iets dikker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets. Niks mis met een dunne penis. Jijzelf hebt niks meer plezier met een dikkere, en als je bang bent dat je partner tekort komt (en daar moet hij wel HEEL dun voor zijn - dunner dan een vinger zeg maar) dan heb je nog genoeg lichaamsdelen over om het leuker voor hem/haar te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek een vrouw die van jou houdt en niet van je piemel. Dat is uiteindelijk veel meer waard en samen komen jullie er dan wel uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is in hemels naam een dunne penis? Het is maar een onderdeel van je lijf hoor.Een partner kan het niks schelen hoor,of hij dun of dik is ,denk dat iedereen naar de persoon kijkt en niet wat soort piemel je heb.Zou er geen probleem van maken, je handen enz heb je toch? dan komt het allemaal goed.