Hoe kun je duidelijk maken aan de rest van de wereld dat je niet gek bent?

Als je bijvoorbeeld met een kettingzaag in een clownspak over straat loopt. Hoe wek je de indruk geestelijk gezond te zijn wanneer anderen een vermoeden kunnen hebben dat je geschift bent?

We gaan er van uit dat we ons binnen Nederland bevinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Door te roepen: Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gewoon achterop het pak een tekst zetten met: "Ik ga morgen trouwen"
Ze verzinnen tegenwoordig de gekste dingen voor die vrijgezellenfeesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slimme oplossing.
Ja, dàààg!
Je doet je best om er je zo gestoord mogelijk te gedragen, en je wilt het tegendeel bij de toeschouwers te weeg brengen? Dat is een heilloze weg....
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik vind toch echt van wel. Leg eens uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben t wel met MarieAnne eens. eigenlijk zeg je, "ja bekijk t effe, dat heeft geen zin" .... Dát vroeg ze niet.
Ha, die MarieAnne;

Als je je continu aantrekt wat anderen van je denken ben je volgens mij pas echt goed gek. Anders wordt het als je iedereen ervan wilt overuigen dat het de normaalste zaak van de werled is om in een clownspak met een kettingzaag rond te lopen. Zelfs als dat voor jou zo is, dan nog overtuig je de rest van de wereld er toch niet van. Maar laat die maar gaan; die zijn niet goed wijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even voor de duidelijkheid, iedereen is, een beetje, gek. Iedereen wijkt af van wat gangbaar is. De één wat meer dan de ander maar niemand is normaal.
Echter als je met een kettingzaag over straat gaat ben je naast meer dan een beetje gek vooral ook gevaarlijk en bedreigend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan een gek vertellen dat je niet gek bent is gek.
Jij bent voor iedereen anders. En iedereen is anders voor jou.
Dus aan anderen vertellen dat je niet anders bent, is gek. Eigenlijk ben je hetzelfde als iedereen, want iedereen is anders.
We zijn dus allemaal hetzelfde. Maar dan anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon zeggen: ja, ik ben op weg naar een feestje voor boomchirurgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je oefent voor de carnaval. Hier zijn ze bijna het hele jaar met carnaval bezig, dus als je er zo bij loopt ben je niet gek maar een feestbeest.

Als anderen het vermoeden hebben dat je geschift bent, kun je het idee geestelijk gezond te zijn kweken door je volwassen en verantwoordelijk te gedragen (niet zoals volwassenen zich gedragen, maar zoals we het idee hebben dat ze zich zouden moeten gedragen).

Maar ik heb liever een beetje gek hoor, dat geeft wat kleur aan de wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe harder dat je bewijst dat je NIET gek bent, hoe gekker je bent...

Kijk maar of dat klopt...