Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat je om de 2 uur wakker wordt?En zijn er mensen die hier ook last van hebben?

Huisarts slaappillen (om het te doorbreken ) heb ik al gedaan.Ik heb al bijna 4 jaar last van dit probleem met allle gevolgen vandien helaas.....................................

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Leen een cd van Immrama, Focus... Dat is binaurale muziek die je helpt te slapen... Hij brengt je naar Delta...
Delta is diepe slaap...

Toegevoegd na 1 minuut:
De insight moet je hebben, Focus is om wakker te blijven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Is dat wel echt muziek bij Immrama, of alleen een regenbuitje ?
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja ik heb dat weken lang plotseling gehad en even plotseling stopte dat weer... De reden is nooit gevonden...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
@toerist... Het klinkt inderdaad als een regenbuitje en een lange ook... Maar erin gecodeerd zit wel een hele wetenschap... en het werkt heel goed... (maar dat moet jij ook wel weten)...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
@Xinix: Ja, dat is dezelfde wetenschap die ze ook bij de firma Holosync gebruiken en ik ben er echt superzalig en diep van gaan slapen.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Holosync heeft een andere benadering... Holosync is van vooruitgang... Ik heb alle levels doorlopen, maar is duur en tijdrovend en je mag niet stoppen... Immrama is goedkoop en speels... Mijn superfavoriet... Er zijn vorige week twee nieuwe cd´s gepubliceerd...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
De prijs vind ik wel meevallen voor wat je krijgt. Ik heb net Purification Level 1 binnen en dat was maar €170,-, en daar ben ik minimaal een jaar mee bezig. Dus dat is maar 65 cent per dag en je krijgt een heleboel extra's en gratis helpdesk support.
Ik heb wel goeie dingen gelezen over Immrama, maar het gebruikt een iets andere methode. Ik weet niet of het mogelijk is om zomaar over te stappen van Holosync naar Immrama, of naar Perfect Meditation of The meditation Solution.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
PM me, ik ken beide methoden precies... en andere ook nog, Tom Kenyon, Jeffrey Thompson, Kelly Howell enz enz.. PM me for the details if needed...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Het is binaurale muziek... Dus met twee oren te horen met koptelefoon... Er is bewezen dat je hersenen dat patroon van de beat overnemen dat op de oren aangebracht wordt... Daarom is housemuziek zo populair ook, die 144 beats per minuut is precies de hartslag van die jeugd met RedBull drank... Maar ook je bewustzijnstoestand kan erdoor worden bepaald, zo slaap je diep als je hersenen trillen op 7 Hz... Hoor je die 7 Hz dan kom je daardoor in diepe slaap... Zo zit dat, jan-boeren-fluitjes uitgelegd...
Ons lichaam heeft een cyclus van 24 uur. Om de twee uur wordt de energie van een ander orgaan sterker. Rond 1.00 uur wordt de lever-energie actiever, en twee uur later de long-energie. Regelmatig wakker worden om 3.00 uur kan ontstaan omdat de lever stagneert en zijn energie niet goed kan doorgeven aan de longen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik heb daar ook heel van last van, nu heel wat minder als een half jaar geleden.
Als ik naar bed ging, kon ik nooit slapen, en als ik in slaap viel, schrok ik na ongeveer een half uurtje wakker.
Dat ging zo de hele nacht door, maar dan , net als jij aangeeft, om de twee, twee en half uur werd ik dan wakker.
Ik ben er mee naar een natuurarts geweest, ik functioneerde overdag ook niet meer.
Hij legde mij uit dat je 's nachts een stofje aanmaakt( als je gewoon slaapt) waardoor je overdag kunt functioneren, een gelukshormoon.
Maar als je niet slaapt kun je die ook niet aanmaken en inderdaad, met alle gevolgen van dien.
Ik kreeg om dat 'gelukshormoon' aan te maken serotonine, en om te slapen melatonine.
Let wel, dit alles is in pure vorm, niet zoals in winkels te verkrijgen met allerlei hulpstoffen.
Zoek eens bij je in de buurt een goede electro acupunctuur op, die kunnen het doormeten.
Echt, met ruim een half jaar sliep ik weer als een roos.
Ik kan het iedereen aanraden en jouw zeker, succes er mee.
Laat je nog wat van je horen hoe het gaat :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
ik heb daar ook regelmatig last van, en het jammere is dat het vaker voorkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Is het mogelijk dat je in je onderbewustzijn zo gefocust bent "dat"je om de twee uur wakker word, dit in je slaap ritme is gaan zitten. Bij de slaap trainingen wordt geadviseerd even je bed uit wat drinken en dan weer opnieuw gaan slapen.
Wat ik me wel afvraag: Heb je geen slaapapneu.
Want dan kun je overdag ook verschrikkelijk moe zijn.
Liesbeth
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Probeer te ontspannen. Dus ga niet voor het slapen aan nog televisie kijken, computeren of andere intensieve dingen doen. Want hierdoor worden je hersens te veel geactiveert waardoor het in slaap vallen moeilijker wordt en je ook vaker wakker wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing