ik heb rare deuken in mijn scheenbeen. wat moet ik doen?

hoi!:)
nou ik heb de laatste tijd deuken in mijn scheenbeen en ik weet niet wat ik er aan moet doen.
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik misschien heb?
want ik denk zelf cellulitis maar er stond ergens op een site dat dat een soort sinaasappelhuid is, maar dat heb ik niet. help me alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.4K

Antwoorden (1)

Wellicht gaat het over waterophoping in je benen. Als je dan een tijdje met gekruiste benen zit, of je laat een voorwerp op je been rusten, dan krijg je een tijdelijke indeuking (je drukt het vocht dus weg van die plaats). Kwestie is dus minder water op te slaan: meestal via een zoutarm dieet.