Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het als ik naar school ga moeilijk opsta?

Hoe komt het als ik naar school ga moeilijk opsta? En als ik geen school heb makkelijk opsta. Komt het omdat ik geen zin in school heb? Of door iets anders?
Alvast bedankt voor je antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
640

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer je als gezond persoon moeite hebt met opstaan, betekend dit dat je onvoldoende bent uitgerust. Dit kan betekenen dat je te laat naar bed gaat, of jezelf te veel prikkels geeft voordat je gaat slapen. Bij dit laatste kun je denken aan televisie kijken vlak voor je naar bed gaat, of gamen (computeren in het algemeen). Ook kan druk/stress op school een oorzaak zijn.
Probeer voor het slapen gaan zoveel mogelijk rust te nemen. Lees even iets, zet bijvoorbeeld een rustig muziekje op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk ben je erg moe door de hoeveelheid stof die je aangeboden wordt. Blijkbaar meer rust nodig hebt om goed te kunnen functioneren.
succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij weet je zelf wel waardoor het komt:

op dagen dat je vrij hebt, ga je leuke dingen doen !
je hoofd staat dan meteen in de "leuk" stand, terwijl als je naar school gaat, je eigenlijk niet zo'n zin hebt om te gaan en op dat moment zou je veel liever nog een uurtje blijven slapen !

eigenlijk ben je niet moe, je hebt alleen niet zo'n zin in school !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding