Wat gebeurd er met je als je een potje tijggerbalsem op eet?

Ik vroeg me dit af... Dat spul brand altijd gigantisch als je dit op jezelf smeert, wat zou er gebeuren als je dit op zou eten?
Het liefst zo'n feitelijk mogelijk, dus niet 'je maag ontploft' o.i.d.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om te beginnen het is niet gezond dat weet ik zeker. Maar ik denk dat het echt heel erg veel pijn doen. En misschien. Dat je je zelf ermee vergiftigt. Maar het kan ook zijn dat je het er lekker warm van krijgt en goed gaat zweten. Dus ik zou zeggen probeer het uit en dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet waarom je je dat afvraagt, ik geloof niet dat iemand t ooit geprobeert heeft dus een duidelijk antwoord zul je nie krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet dat je reageerd als je alleen dit te zeggen hebt..
En waarom niet? Er zijn genoeg vreemde mensen + misschien reageerd je lichaam wel heel sterk op bepaade stoffen uit de balsem, dit weet ik niet maar is vast te verklaren door iemand die er verstand van heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(gezongen) Ik...krijg...een...heel apart gevoel van binnen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je wat ik denk? Er zitten vast ook goede stoffen in Tijgenbalsem. Die krijg je dan ook binnen zodra je het op je huid smeert. Als je het eventueel zou kunnen eten, had het er wel opgestaan. Ik vermoed dat het zo goor is, dat je het niet weg krijgt. Ook is het balsem dat volgens mij niet goed door te slikken zal zijn...

Antwoorden (1)

Dat zul je niet kunnen proberen, je mond staat in brand voor je zover bent. Ontploffen zal niet, goed misselijk wordenwel denk ik, als je toch doorzet
anneliez