Hoe train ik de spieren in m'n zij (zie beschrijving)?

Ik heb dus rond m'n 13 à 14e jaar een sixpack geprobeerd te trainen, maarja alleen een sixpack. Dus nu lijk ik gewoon dik omdat het dus alleen m'n buikspieren zijn die getraind zijn, en inmiddels zit er een klein laagje ver overheen, dus het ziet er niet echt leuk uit. Ik dacht er dus aan m'n zijspieren wat te trainen zodat het weer wat meer in balans is, hoe kan ik dit zo snel en effectief mogelijk doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

kijk eens op onderstaande link, staan een aantal oefeningen op.
Verder kan je een bezemsteel/ halter boven je hoofd houden, gespreid vasthouden, en met je romp draaien naar de zijkant.
Met gespreide benen staan en met je handen om en om je voeten aanraken. Linkerhand op rechtervoet en andersom.

Toegevoegd na 32 seconden:
wel handig als ik de link toevoeg