kun je afvallen als je het altijd koud hebt?

Als je het koud hebt moet je lichaam moeite doen om weer warm te worden.
Kan het dus zijn dat als je altijd zorgt dat je het koud hebt, je hier van kan afvallen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, het is bewezen dat je, als je de thermostaat van je verwarming een paar graadjes lager zet, meer energie verbruikt en dus afvalt. Er heeft nog niet zo lang geleden een stuk over in de Quest gestaan.

Dan moet je dat koude gevoel natuurlijk niet gaan compenseren door meer te gaan eten of door bakken warme thee met suiker te drinken.

Google eens op 'afvallen door kou' en je komt een groot aantal links tegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord.
Hier was ik naar op zoek.