Welk programma van de absolutionpro moet ik gebruiken om gewicht te verliezen?

Ik heb het apparaat recent gekocht en vroeg me af welk programma ik moest gebruiken om gewicht te verliezen

Heeft iemand een idee? En heeft het bij jou resultaat geleverd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen, dergelijke apparaten werken niet.

Quotes van de site met mijn mening erachter:
Voordelen Ab Solution Pro:

-Zonder inspanning uw hele lichaam trainen. (trainen zonder inspanning en zweten werkt niet)
-Vijf minuten trainen met Ab Solution Pro staat gelijk aan 310 buikspieroefeningen! (alleen buikspieroefeningen helpt niet om af te vallen)
-Train 2 verschillende spiergroepen tegelijkertijd. (er zijn oefeningen die je zonder een duur apparaat doet die bijna alle spiergroepen trainen)
-Het enige EMS apparaat dat een TENS/MDD certificaat heeft. (geen idee wat dit betekent, zegt niet veel.

Als je wilt afvallen, moet je zorgen dat je minder kcal binnenkrijgt dan je verbrand op een dag.
Dus gezonder eten, (waarschijnlijk) iets minder dan je eerst deed, en zorgen dat je meer gaat bewegen en sporten.

Met alleen op de bank hangen met een ding om je buik val je echt niet af. Misschien traint het wel je buikspieren, maar als er nog een laag vet overheen zit, zie je er niks van.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus breng het apparaat terug naar de winkel, of stuur het weer terug met de post om je geld terug te krijgen. Investeer dat geld in een yogamatje en een gewichtenset, daar heb je veel meer aan en daar kun je tenminste ECHT mee trainen.

Begin met 4-5 keer in de week 30 minuten sporten, fietsen, zwemmen, hardlopen, maakt niet uit wat je doet, als het maar 30 minuten intensief is.
Combineer dit met gezonder eten en dan kun je afvallen.
Voor meer tips kun je de zoekfunctie op deze site gebruiken (zoekterm 'afvallen tips') of stuur mij gerust een PB als je nog vragen hebt.
Ritsuka