Kan ik een gaatje laten schieten door oud littekenweefsel? (oud oorbelgaatje)

Hallo,
Een paar jaar terug (3) had ik een gaatje in mijn oor dat ging ontsteken, deze liet ik dichtgroeien. Maar nu leek het me toch wel leuk om weer een oorbel te gaan dragen op datzelfde plekje... Het moet dat overnieuw geschoten worden door oud littekenweefsel! Mag/kan dat? En wat zullen de gevolgen ervan zijn? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat ook gehad, er zat iets van 8 jaar tussen. Volgens mij zijn mijn huidige gaatjes op een net iets andere plek gezet. Ik heb er in elk geval nooit last van gehad. Dus wellicht kun je het nieuwe gaatje een millimetertje naast/boven/onder de oude laten zetten?

Het beste antwoord

ik heb laatst een wenkbrauwpiercing op de zelfde plek laten zetten waar er 1 uitgegroeit was, deed zeer maar nu niks geen last van,. maar kan je hem niet nog zelf doorprikken, ik had vroeger ook ontstoken gaatjes en heb hem na 10 jaar met een zweerknopje doorgestoken, deed ook pijn maar zaten wel weer, en dan goed blijven ontsmetten suc 6 en het kan geen kwaad door liteken weefsel te schieten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan, maar omdat het littekenweefsel hard is, is het moeilijk om het gaatje er mooi in te schieten en het is een stuk pijnlijker.
Bronnen: