Als ik naar de wc ga plas ik, En 10 min later zit mijn hele onderbroek onder het plas. Hij is dan helemaal nat. Hoe kan dit en wat moet ik ermee doen?

Ik hoop een antwoord te krijgen, want ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jongen/meisje? Leeftijd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de huisarts, ook al is het misschien een beetje beschamend (voor jou), de huisarts geeft er niks om. Hij zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar de gynaecoloog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
brinkybrinke ik ben een meisje en word zaterdag 14 jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nirak Ik snap het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is iets voor je huisarts,Het is niet gewoon dat je lekt! Is dit altijd? of maar een keer voorgekomen?Dan zou ik me er maar geen zorgen om maken.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je ongemerkt nog naplast, je zou hiervoor een afspraak kunnen maken met je huisarts en vragen of hij je doorstuurt naar een uroloog ... Deze kan jou haarfijn vertellen wat je ermee moet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een vervelende toestand voor je , maar ik denk niet dat je hier je antwoord gaat vinden, je moet er echt mee naar iemand die daar echt verstand van heeft (die kan hier bij gv trouwens ook wel tussen zitten hoor) maar het klinkt alsof je 'klepje' na het plassen (psychologisch gezien ) ff vergeet om ook nog dicht te gaan??? zodoende kan je nalekkerij krijgen .
Ik zou toch naar de dokter gaan, en hoop dat je er heel snel van af bent!