Hoe werkt het 'boeren op commando'?

Waarom kunnen sommige mensen wel op commando boeren laten en sommige mensen niet? Heeft het iets te maken met je bouw, of is het gewoon een kwestie van oefenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.1K

Antwoorden (3)

Kwestie van lucht inslikken, die er dáárna weer uit wil. Iedereen kan 't (leren)....!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon een kwestie van oefenen ik kan het ook .

gewoon lucht doorslikken zeg maar in plaats van je lucht door te ademen slik je het door en die valse lucht moet er weer uit en dan ga je boeren .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft niets te maken met bouw. Iedereen kan dit van nature.
Het is een controle van je strottenklepje.
De functie van je strottenklepje is eigenlijk het verkeer regelen in je keel. Hij regelt of 'iets' de longen in moet (lucht), of juist je slokdarm (voedsel, drinken).

Wanneer je bewust lucht je slokdarm instuurt, kun je dit opboeren.