Er zijn geen gekke interacties ofzo, als je dat bedoelt. Wel is het misschien verstandig om eerst even je b12 te laten bepalen. Bij mensen met schildklierproblemen komt ook vaker een b12-tekort voor, en als je supplementen slikt zonder dat er ooit een waarde is bepaald, kun je daarmee een tekort maskeren.

Daarbij: als je denkt dat je niet voldoende B12 binnenkrijgt uit voeding, kun je beter advies vragen van een diëtist. En als je denkt dat je mogelijk een tekort hebt, moet je naar je huisarts gaan.