wat moet ik doen ik heb keelpijn ?

ik heb verschrikkelijk veel keel pijn het is zo dat het al weken aan sleept week 1 keelpijn dokter geweest en antibiotica gekregen en volledig uit genomen week 3 weer keel pijn en weer naar dokter geweest hij zegt dat ik nog stukjes amandelen heb zitten maar dat dat geen kwaad kan allee weeral antibiotica genomen en ook volledig uitgenomen week 5 fack keel begin weer pijn te doen dan heb ik pijnstillers genomen nu week 7 pijnstillers helpen niet meer :S als die stukjes amandelen geen kwaad kunnen wat kan het dan zijn :s help !!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Als de huisarts het niet meer weet vraag dan een verwijskaart voor de specialist.
Dit is niet normaal dus naar de specialist, en gauw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je
Amadea
12 jaar geleden
En zo'n specialist wordt in Nederland een KNO-arts genoemd. In België zal het misschien een andere naam zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb al gebeld mag morgen al gaan,,
ik heb wel schrik hoor :(
hier noemt dat gewoon neus-keel-oor arts.
Je inderdaad het beste een verwijzing aanvragen. Waarschijnlijk doe die stukjes gewoon goed zeer. En worden ze er uitgehaald. Maar het komt goed! Dat zweer ik je! Veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag een verwijzing naar de kno arts. hij is er in gespecialiseerd en weet goed wanneer de amandelen wel of niet geknipt moeten worden, in de tussentijd geen zo min mogelijk pijnstillers in nemen, probeer goed honing te eten of doe de honing in warme thee of melk. en ijs kan ook goed helpen. succes