is het slecht om papier te roken? ( zie beschrijving )

Een vriend vertelde vandaag dat je papier kon roken, dus ik dacht, proberen die handel!
nou, gewoon een stukje afgescheurd van een A4 blad, opgerold tot een soort sigaret, en aangestoken, een hijs genomen, rook uitgeblazen het was ongeveer hetzelfde als een sigaret roken maar alleen zonder de smaak dan...
mijn vraag is dus, is dit slecht?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je dit lekker vindt, moet je het zeker doen. En als dit goed blijft bevallen, kun je ook eens lekker boven de barbecue gaan staan, of boven je kampvuurtje en de rook lekker inademen. Want dat komt op hetzelfde neer. Je kunt alles roken. Ook gedroogde aardappelschillen, of (nog goedkoper) een shaggie draaien van de inhoud van je stofzuigzak. In tabak zitten veel schadelijke stoffen, en daarom is roken niet zo goed voor je gezondheid. Maar in het papier zit nog veel meer troep. Bovendien heeft het een beroerde rooksmaak. Niet voor niets gebruiken shagrokers zo graag heel dunne vloeitjes. Want papier om een sigaretje is een noodzakelijk kwaad. Je schrijft in je toelichting er niet bij dat je de rook van het papier hebt geinhaleerd. Het valt allemaal dus nog wel mee, waar je mee bezig bent. Je zou overigens de eerste uren ook niet in staat zijn geweest, om hier een vraag te stellen, tussen de enorme hoestbuien door. ;-) Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou je adviseren te stoppen met dit soort experimenten, en dat advies ook door te geven aan die vriend. Antwoord op je vraag: ja, papier roken is slecht!

Er is eigenlijk geen gezonde rook. Slecht is misschien een groot woord maar wel ongezond. Buiten dat zie ik het nut er totaal niet van in.

Je brand je keel door die zooi en het is zeker niet goed om rook in te ademen, bovendien is het niet eens lekker dus waarom zou je het doen?

Ja, dat is heel slecht. Doe dit NIET, gewoon papier roken geeft een veel slechtere verbranding, waardoor meer koolstofmonoxide (CO-) vrijkomt, met andere woorden, meer bedwelmend en kankerverwekkend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100