is het slecht om papier te roken? ( zie beschrijving )

Een vriend vertelde vandaag dat je papier kon roken, dus ik dacht, proberen die handel!
nou, gewoon een stukje afgescheurd van een A4 blad, opgerold tot een soort sigaret, en aangestoken, een hijs genomen, rook uitgeblazen het was ongeveer hetzelfde als een sigaret roken maar alleen zonder de smaak dan...
mijn vraag is dus, is dit slecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
probeer je alles uit wat je vrienden je wijsmaken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee.
maar ik wil gewoon weten of dit slecht is.
Amadea
12 jaar geleden
Tja, als je veertien bent maar liever niet naar school gaat dan leer je misschien te weinig om door te hebben dat je in zeven sloten loopt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn accountnaam is gewoon voor de gein en ik weet ook wel dat ik zonder school later het huis ga schoonmaken van iemand die school wel serieus nam.
Powergen
12 jaar geleden
Het huis moet ook schoon gemaakt worden ^^ gaat ook niet vanzelf xd
Reddie
12 jaar geleden
Ach, toen ik 12 was "rookte" ik ook papier met puntenslijpsel als tabak. Aangezien het niet lekker was heb ik het niet herhaald.
Maar ik denk niet dat het veel slechter is dan gewoon roken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent 14... echt serieus?
vooral het feit dat je alles awt je vrienden je aansmeren meteen gaat proberen. maak iets van je leven knul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dude... het verbaast dat mensen hier heel negatief op reageren, ik heb het maar 1 keer gedaan en daarna niet meer, ik wou alleen maar weten of het slecht was, geef me pauze dude
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal niet slechter maar zeker ook niet minder slecht zijn dan tabak roken.

Het beste antwoord

Als je dit lekker vindt, moet je het zeker doen. En als dit goed blijft bevallen, kun je ook eens lekker boven de barbecue gaan staan, of boven je kampvuurtje en de rook lekker inademen. Want dat komt op hetzelfde neer.

Je kunt alles roken. Ook gedroogde aardappelschillen, of (nog goedkoper) een shaggie draaien van de inhoud van je stofzuigzak.

In tabak zitten veel schadelijke stoffen, en daarom is roken niet zo goed voor je gezondheid. Maar in het papier zit nog veel meer troep. Bovendien heeft het een beroerde rooksmaak. Niet voor niets gebruiken shagrokers zo graag heel dunne vloeitjes. Want papier om een sigaretje is een noodzakelijk kwaad.

Je schrijft in je toelichting er niet bij dat je de rook van het papier hebt geinhaleerd. Het valt allemaal dus nog wel mee, waar je mee bezig bent. Je zou overigens de eerste uren ook niet in staat zijn geweest, om hier een vraag te stellen, tussen de enorme hoestbuien door. ;-)

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou je adviseren te stoppen met dit soort experimenten, en dat advies ook door te geven aan die vriend. Antwoord op je vraag: ja, papier roken is slecht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan maar een + geven.maar hier krijg je er 10 voor dit antwoord.++++++++++.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit heeft me zeker wel wakkergeschud, dankjewel.

Andere antwoorden (3)

Er is eigenlijk geen gezonde rook. Slecht is misschien een groot woord maar wel ongezond.
Buiten dat zie ik het nut er totaal niet van in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je brand je keel door die zooi en het is zeker niet goed om rook in te ademen, bovendien is het niet eens lekker dus waarom zou je het doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is heel slecht. Doe dit NIET, gewoon papier roken geeft een veel slechtere verbranding, waardoor meer koolstofmonoxide (CO-) vrijkomt, met andere woorden, meer bedwelmend en kankerverwekkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zit er geen papier in een sigaret dan???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, is ook slecht!