Bloed is in principe steriel, en stinkt dus niet.
Ook menstruatiebloed niet.

Alleen, wanneer een maandverband uren niet vervangen zou worden, en in aanraking komt met zuurstof, en op lichaamstemperatuur blijft, krijgen bacteriën kans om zich te vermenigvuldigen. Dat ga je ruiken.
Dit is precies hetzelfde als wat gebeurt bij je voeten en onder je oksels, als je je niet op tijd doucht. Dan ga jij zelf ook stinken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ervaringsdeskundige? ;)
walter
12 jaar geleden
Nee, jij wel? ;-)
ik heb een "goede neus", bij mijn vriendin weet ik altijd 2/3 dagen van tevoren dat ze ongesteld gaat worden.. maar dat geurtje is voor iedere vrouw hetzelfde, sommige ruik je het beter, andere ruik je het minder.

Erg grappig om vanuit het niets te stellen dat iemand ongesteld is, zonder dat ze je iets erover hebben gezegd.. en ik zit er bijna nooit naast..

hetgeen wat je ruikt, en vind "stinken" zal niet het bloed zijn, maar eerder de hormonen die aangeven "hier is een eitje niet bevrucht!!! doe er eens wat aan!!" niet dat de dame in kwestie meteen toe is aan kinderen, maar we zijn immers geprogrammeerd om te "fokken" en deze stortvloed aan hormonen heeft dan ook effect op mannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
briljante beschrijving! geweldig! + als het kon
het ruikt naar 'oud bloed' en het is de grote schoonmaak van je baarmoeder, oud slijm (van je baarmoederwand) word meegenomen, dat zie je niet maar dat zou je kunnen ruiken (vislucht).