Waarom steekt een ontsteking nu weer wel en dan weer niet?

Voor mijn bypassoperatie hebben ze een ader uit mijn been gehaald. Die snee is nogal gaan ontsteken op verschillende plaatsen. Maar waarom voel ik daar urenlang niets van terwijl het op andere tijden weer vreselijk steekt? Heb er de hele avond al last van terwijl ik overdag niets voelde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb even wat rondgekeken op internet en zie dat het begrip ''pijn'' een erg complex onderwerp is en er niet in een kort antwoord aan te geven is waarom je soms wel en soms geen pijn voelt.

Wellicht heb je iets aan de bijgevoegde bron.

Wat ik wel regelmatig hoor is dat sommige mensen
die geopereerd zijn of die eksterogen hebben kunnen voorspellen dat het gaat regenen, doordat ze pijn
voelen aan hun litteken of wond. Dit is dus ook geen
constante pijn maar meer onder invloed van luchtdruk
en/of vochtigheidsgraad .
Misschien dat dat bij jou ook de oorzaak is van je onregelmatige pijnklachten. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zulke vragen zijn hier min mogelijk te beantwoorden.
Deze vraag moet je aan de dokter vragen.
Beterschap..!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij ook verstandig om uw arts raad te plegen!