hoe raak ik 6 kilo kwijt zonder dunner te worden? weet iemand hiervoor een dieet of een link? xmy

Weet jij het antwoord?

/2500

Door je benen te amputeren Oke dat is flauw, maar gewicht kwijt zonder dunner te worden lijkt me onmogelijk. Je zou wel kunnen gaan sporten waardoor je afvalt maar door spieropbouw niet dunner lijkt

Als je 6 kilo afvalt (met een normaal gezond dieet), dan zul je dunner lijken. Het is het een of het ander. 'Een dieet' hiervoor bestaat niet, omdat er maar 1 dieet bestaat om af te vallen: gezond eten (vooral niet te weinig), voldoende bewegen. Als je 6 kilo kwijt wilt zonder dat het anderen opvalt, vraag ik me af wat je beweegredenen zijn...

Snel is nooit goed, maximaal een kilo per week. Diëten zijn een ramp, je denkt dan de hele tijd aan eten.

Zoals elders al gemeld: volg gewoon een paar voedingsregels die mij ook hebben geholpen: - Eet als je tussendoor honger hebt. Je kunt altijd een paar noten of iets als kaas eten, alleen 's avonds niet (dan worden vetten opgenomen). - Eet altijd bewust!Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten. - Eet 's avonds weinig, 's nachts helemaal niets. - Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen (worden in de varkensfokkerij gebruikt). - Vermijd lichte koolhydraten (pizza, pasta, chips, ketchup) en vermijd alle snacks. - Eet rood fruit en rode groente (liefst rauw, dat is beter voor de spijsvertering). - Minder voorbewerkt voedsel (bijvoorbeeld volkoren zuurdesembrood) is beter dan voorbewerkt voedsel (zoals witbrood). - Zorg ervoor dat je dagelijks beweegt: ga met de trap in plaats van met de lift, doe een paar push-ups voor de tv, ... - Vermijd de bus en de auto. Ga te voet of met de fiets.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100