hoe raak ik 6 kilo kwijt zonder dunner te worden? weet iemand hiervoor een dieet of een link? xmy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat is onmogelijk. Je wil minder wegen, maar er uit blijven zien alsof je meer weegt?
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik vragen waarom je dat weten wilt.
tenminste de meeste mensen vallen af om dunner te worden.
dus waarom wil je wel afvallen maar niet dunner worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik ben bang als iemand mij optilt of iets moet doen, hij/zij mijn gewicht voeld. maar ik denk idd dat het ook onmogelijk is maarja het was te proberen bedankt voor je steun hoor!
Ritsuka
12 jaar geleden
'Als iemand mij optilt voelt hij/zij mijn gewicht'
Ja, dat is bij alle objecten en mensen op deze wereld..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat diegene dan mij te zwaar vind ik schaam me ervoor! MAAR...... ik weet eigenlijk niet waar ik mee bezig ben...sorry dat ik jullie tijd heb verspilt!!!!!! maar bedankt allemaal ik ga gewoon gezond eten en thats it.! x
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom zou je je schamen voor je eigen lichaam? Het is een prachtig iets wat je helpt om alle leuke dingen in het leven te doen. Zonde van je tijd om je lichaam te haten. Leer van je lichaam te houden, ga gezond eten en lekker sporten :)
Maar ga dit niet doen omdat je je lichaam haat, maar omdat je van je lichaam houd en het graag goed wilt verzorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het echt super dat jullie mij allemaal willen helpen ik bedenk bij mezelf nu dat het ook eigenlijk een heel dom idee is! Echt super bedankt dat jullie mij hebben overtuigd dat het onzin is! Ik ga nog veel meer vragen op de site zetten! Dus wie weet kom ik jullie daar wel weer tegen ik ga deze vraag ook verwijderen bedankt allemaal Xxx mij
Ritsuka
12 jaar geleden
daar zijn we voor hier, om elkaar te helpen :)

Antwoorden (4)

Door je benen te amputeren
Oke dat is flauw, maar gewicht kwijt zonder dunner te worden lijkt me onmogelijk. Je zou wel kunnen gaan sporten waardoor je afvalt maar door spieropbouw niet dunner lijkt
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat bij afvallen je vet verliezen bedoelt... Als je vet verliest daalt je vet percentage. Door lage vet percentage heb je dus een gespierdebouw omdat spieren minder oppervlakte nodig hebben dan vet lijk je juist dunner. Met hoge vet lijk je juist groter omdat vet meer lichaamsoppervlakte nodig heeft...
Van mij zou je een - krijgen maar omdat ik geen niveau 2 heb heb je geluk :D
Ritsuka
12 jaar geleden
Door sporten lijk je slanker en strakker, maar weeg je zwaarder. Precies omgekeerd dus..
Als je 6 kilo afvalt (met een normaal gezond dieet), dan zul je dunner lijken. Het is het een of het ander.
'Een dieet' hiervoor bestaat niet, omdat er maar 1 dieet bestaat om af te vallen: gezond eten (vooral niet te weinig), voldoende bewegen.
Als je 6 kilo kwijt wilt zonder dat het anderen opvalt, vraag ik me af wat je beweegredenen zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat je in je laatste zin zegt vraag ik mij ook af..
Snel is nooit goed, maximaal een kilo per week. Diëten zijn een ramp, je denkt dan de hele tijd aan eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals elders al gemeld: volg gewoon een paar voedingsregels die mij ook hebben geholpen:

- Eet als je tussendoor honger hebt. Je kunt altijd een paar noten of iets als kaas eten, alleen 's avonds niet (dan worden vetten opgenomen).
- Eet altijd bewust!Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten.
- Eet 's avonds weinig, 's nachts helemaal niets.
- Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen (worden in de varkensfokkerij gebruikt).
- Vermijd lichte koolhydraten (pizza, pasta, chips, ketchup) en vermijd alle snacks.
- Eet rood fruit en rode groente (liefst rauw, dat is beter voor de spijsvertering).
- Minder voorbewerkt voedsel (bijvoorbeeld volkoren zuurdesembrood) is beter dan voorbewerkt voedsel (zoals witbrood).
- Zorg ervoor dat je dagelijks beweegt: ga met de trap in plaats van met de lift, doe een paar push-ups voor de tv, ...
- Vermijd de bus en de auto. Ga te voet of met de fiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verhaal van "'s avonds niet eten want dan worden de vetten opgenomen" is volstrekte onzin.