Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb last van mijn been hoe kan dat?

als ik telkens op me bed zit in kleermakers-zit met me laptop krijg ik na 10 minute last van een botje aan de zijkant van me knieschijf hoe komt dit? want bij me andere been heb ik dat dus niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
594

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Aan je botten zitten pezen en spieren vast, je overstrekt ze teveel, en kan je ene been er meer last hebben dan t andere.. Leg een kussen onder en op je knieën als je op bed zit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de flaptop op schoot hebt staan, dan steunt die waarschijnlijk op dat botje en dat gaat irriteren en pijn doen. Tenminste dat denk ik. Al je de flaptop niet op schoot hebt staan, dan weet ik het niet.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Toevallig was ik gister bij de dokter , pijn in mijn r.knie (l. veel minder) en de dokter heeft geconstateerd dat ik mijn kniebanden aan de binnenkant heb overrekt (teveel heb belast) ik moet rustig doorgaan met bewegen bij teveel pijn rust nemen.
Lijkt super veel op jouw euvel! ik denk ff niet meer in de kleermakers houding zitten!
De dokter adviseerde ook nog ff bij de fysio langs te gaan (voor info/evt. een afspraak)
Het komt door de laptop hoor! rotding! LOL , succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding