In principe bieden twee vaccinaties een betere bescherming dat één. Eén 40% bescherming, twee 70%...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de gewone griepprik wel, bij de mexicaanse griepprik heb je twee vaccinaties nodig, waarbij er drie weken tussen de twee prikken zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me beter dat je dit gewoon aan je huisarts vraagt?! waarom zou je deze vraag hier stellen? zou je het advies wat hier gegeven wordt ter harte nemen? lijkt me toch van niet... Vraag het daarom aan je huisarts.