Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via darmbacterie heeft mijn man een blaasontsteking samen met de mexicaanse griep. Wat moet er gebeuren?

Hij heeft hoge koorts, moe, moet veel plassen, ledematen doen pijn, hoofdpijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
951

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nou, hij moet in elk geval even naar de dokter, want een echte blaasontsteking gaat niet vanzelf (= zonder antibiotica) over. De overige klachten horen allemaal gewoon bij de mexicaanse griep ; die zal hij moeten uitzieken. Paracetamolletje kan zeker geen kwaad om de koorts een beetje te drukken en de hoofdpijn te verminderen, maar lekker het bed houden en proberen zo veel mgoelijk te slapen en uit te zweten gaat het snelst.

Toegevoegd na 26 seconden:
En veel blijven drinken, dat sowieso.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Even de dokter bellen, die heeft er verstand van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad!
Ik heb toendertijd mijn blaasontsteking weggekregen,met veelvuldig vitamine c ,gewoon bruistabletten dubbele dosis,een keer of 3 per dag,en gewoon veel groene thee drinken,en dan puur een citroen erboven uitpersen,en dit ook meerdere keren per dag,het is een natuurlijk middel en heeft mij wel geholpen.het proberen waard,en de rest uitzieken,of de dokter bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval een huisarts inschakelen voor een kuurtje tegen de blaasontsteking. Om de korrts te onderdrukken kun je paracetamol gebruiken en veel drinken. Heel goed bij blaasontsteking werkt sinasappelsap, tevens door de vitamine C. Verder zal je man het waarschijnlijk gewoon moeten uitzieken. In bed blijven en hygiënische voorzorgsmaatregelen terffen om verspreiding van de gripe te voor komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de bel trekken...

dus in dit verband Dokter waarschuwen..

succes..!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding