Is je bureau regelmatig afstoffen gezonder dan 't niet doen?

Misschien voor de luchtwegen? Of maakt 't eigenlijk weinig uit... Goed voor de weerstand ofzo...
Nadat er verbouwers langs geweest zijn, licht er megaveel stof overal.
(Er dus even dus afgezien of 't er dan beter uitziet of niet...)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is echt regelmatig nodig. Een bureau (telefoon en computer nog erger) zitten ook vol bacteriën, niet alleen stof, dat overgens ook erg hinderlijk en niet echt gezond is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een schoon bureau is sowieso beter dan een bureau vol met stof
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een stofmijt onder de microscoop zou bekijken, dan hoefde je niet eens te vragen! Stof gaat overal tussen zitten en ik weet niet of je je computer op het bureau hebt staan, maar stof ertussen krijgen is ook niet al te bevorderlijk. Trouwens, door stof ga je al hoesten, teken dat je luchtwegen al waarschuwen. Dus.....even een vochtig doekje erover en klaar!

Nb; niet alleen vegen maar oppakken met je hand, anders verplaats je het alleen maar
amc
14 jaar geleden
Ja zeker is dat gezonder.
Anders adem je die stof allemaal in. Zonder dat je 't merkt...
Dus i.d.d het is gezonder.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me wel verstandig, je ademt de stof anders allemaal in. Voor de weerstand maakt het ook wat uit, maar niet zozeer vanwege het stof maar vanwege de bacteriën die je oppoetst, hoewel je dat laatste ook wel kan omdraaien: door die bacteriën kan je weerstand ook verhogen.