als ik een radslag maak dan heb ik bij mijn lies pijn hoe komt dat?

als ik een radslag maak dan doet het pijn bij mijn lies.
weten jullie hoe dat komt? of weten jullie een speciale training daarvoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt waarschijnlijk een beweging die je lies niet aan kan, of idd niet goed genoeg voor getraind is. Als je de andere kant op draait, heb je er dan ook last van?? Theoretisch gezien zou je het dan de andere kant moeten voelen.

Antwoorden (1)

Door de draai die je maakt kan je een spier iets rekken. ( abductor ). Die spier loopt van je lies door.naar je bovenbeen.
Deze spier zorgt voor de zijwaartse beweging die je kan maken.
Test het eens als iemand voorzichtig aan je been trekt of je dan ook die pijn voelt.