Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een site waarop je een soort hardloop coach kan downloaden?

Ik zoek een progamma die ik kan downloaden want ik wil graag hardlopen en dat hij het dan rustig aan opbouwt enzo

Toegevoegd na 1 dag:
Nee ik heb geen anroid of dat andere....
Maar ik bedoel een progamma op de computer downloaden en hem dan ergens op zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Heb je een telefoon met iOS of Anroid? Zoek dan eens in de store naar 5k of Runkeeper. Dit zijn apps om je te helpen leren hardlopen.
Ik gebruik zelf C25K op mijn iPod Touch.

Toegevoegd na 1 dag:
Waar wil je het precies op zetten? Ik snap het niet helemaal.

Je kunt gewoon op internet een schema pakken, en zelf een timer instellen.
Hier is een Nederlands schema: http://running.arnehulstein.nl/schema/
Er staan duidelijke instructies wat je moet doen, en hoe lang je elke keer moet rennen en wandelen. Dit kun je zo in een timer zetten.

Toegevoegd na 1 dag:
http://www.c25k.com/
Op deze site staan ook allerlei links. Ik denk dat hetgene dat jij bedoelt misschien een podcast is?
(Lees meer...)
Ritsuka
13 jaar geleden
en dan heb je ook nog de cardiotrainer, irun, runtastic en de micoach. Keuze genoeg!

Toegevoegd na 53 seconden:
ik gebruik de cardiotrainer op een android. Prima tevreden mee. Je kan hem zelfs koppelen aan een afvalprogramma..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing