Kan je een kunstnagel zetten op je teen als je geen teenangel meer hebt?

ben vandaag geopereerd aan mn teen, dacht ze ze alleen een klein stukje nagel weg zouden zoals de vorige keer, mr nu heeft de arts heel de nagel+nagelbed weggehaald zodat het niet meer terug komt. hij zij dat als t is genezen je er een kunstnagel op kan doen. Maar nu zie ik daar nergens informatie over...help please, ik wil echt niet zonder teennachel rondlopen aangezien ik slippers draag op mijn werk..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K

Het beste antwoord

Ja dat kan, zorg wel dat je teen helemaal genezen is dus dat de huid helemaal dicht is en gebruik lijm die niet irriteert aan de huid.
Wat je ook kunt doen en er goed uit ziet, is gewoon je teennagels lakken, en waar geen nagel zit ook gewoon lakken in de vorm waar je nagel heeft gezeten, het ziet er dan gewoon uit alsof je een nagel hebt, misschien als je helemaal er op focust dat je het wel ziet, maar mensen die langs lopen zullen niks aan je merken