Hoe kan ik snel mijn conditie opbouwen?, Over een week hebben we een rentest en de laatste keer haalde ik stap 8. Dit keer ga ik voor stap 10...

Hoe doe ik dit, denk aan eten, drinken training enz. Ik ben een jongen (15jaar) en weeg 53 kg.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ben 168cm

Weet jij het antwoord?

/2500

Een week is erg kort dag, maar op de langere termijn kun je je conditie wel verhogen. Je dient dan vooral oefeningen te doen die je longen aanspreken. Te denken aan: hardlopen, touwtje springen en zwemmen is ook heel goed voor je. Met zwemmen train je namelijk bijna alle spieren. Ook dien je natuurlijk goed en gezond te eten, voeg daar ook nog wat variatie aan toe. en bij het sporten genoeg water drinken zodat je niet uitdroogt. En omdat je niet zo waar bent mag je na het sporten wel wat meer eten om wat aan te komen.

Gozert.... Rust, 3 keer per dag setjes push-up's gaan doen á ongeveer 25 tot 50 per setje. NIET te veel alcohol NIET met Creatine gaan klooien ineens Ga 's avonds een uur (hoeft niet eens hardlopen te zijn) lekker lopen of fietsen. Rook niet te veel (beter helemaal niet maar dat is mij na 8 pogingen nog steeds niet gelukt dus moet me bek houden) * v*e*r*t*r*o*u*w* op jezelf! Ik ben 62 kg, 33 jaar, mag niet meer topkickbox niveau doen door een rug blessure door het risico te lopen om in een rolstoel te belanden of nooit meer "Het" te kunnen doen. maar zit ondanks mijn 20+ jaar lange verslaving achter de rug wel op BMI en BMU bijna op het niveau van een atleet. Als jij WILT haal je Stap 12! Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100