Hoe reinig je een mobiel of fotocamera aan de buitenzijde?

Als je in een trein of bus de stangen aangeraakt heb is het momenteel verstandig om je handen te wassen maar als je nou in de tussentijd meermalen je camera of mobiel aangeraakt hebt, kan je die dan ook schoonmaken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja dat kan natuurlijk wel, je kan je alleen afvragen of het nuttig is. Regelmatig je handen wassen kan geen kwaad maar zal je ook niet beschermen tegen het krijgen van griep.
Je raakt zoveel dingen aan je tas, je sleutels....het gaat een beetje ver dit allemaal te reinigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

niet overdrijven als het goed is raakt jij dat als enige aan
en transfers zijn bijna onmogelijk even doekje met alcohol
is goed genoeg
14 jaar geleden
Ten eerste moet je niet overal over nadenken, aangezien we niet voor niets een sterke natuurlijke weerstand hebben. Mocht je toch je telefoon of camera willen reinigen, gebruik dan een microvezeldoek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een beetje pure alchohol uit de apotheek dat reinigd alles,gewoon op een doekje doen en dan afnemen,maar als je zover gaat dan hoef je het wisselgeld dat je krijgt ook niet meer aan te pakken en is het einde zoek,en zul je nooit geen weerstand opbouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minimale besmettingen maken je niet ziek, maar verhogen je weerstand wel...

Dus wat je moet doen weet ik niet, maar je angstig maken is de slechtste optie in mijn optiek...

Doe gewoon alsof je geen angst hebt, is veel fijner en het verkwist minder energie...

Dus maak die gewoon schoon met een doekje als je dat wenst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
reinigen van de camera doe je met een puffer-kwastje en eventueel speciale lenscamera-vloeistof, om er goede foto's mee te blijven maken.
reinigen buitenzijde van mobiel en camera: opwrijven met een zacht doekje is voldoende.