Wat betekent dat gebaar dat je een vuist maakt en je pink en wijsvinger uitsteekt?

Ik zie dat wel eens, dat ze dan met hun lange haren, schuddend met hun hoofd hun arm de lucht in steken.

Soms zie ik ook iemand die daarbij zijn duim erbij uitsteekt. Wat is dit dan weer voor gebaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hook 'em Horns is een gebaar die je eigenlijk gebruik als je iets "vet cools" vindt.  Het is ook een groet, net als zwaaien, alleen dan net iets stoerder.  Het idee komt uit Texas, waar de Rock muziek heel populair is. Daarom dat het gebruikt wordt in de Rock wereld. Monkey see, monkey do 

Dat betekent volgens mijn vader ''een duivel'' ik geloofde me vader zelfs.

bedoel je dit?: http://redhook.com/files/2011/12/RockFingers.jpg dat is zeg maar het teken voor rock- muziek en het met de haren schudden heet headbange, dat gebeurt vaak bij metal- muziek (Dat is rockmuziek, alleen wat harder, sneller) Toegevoegd na 20 uur: oké, mijn ouders komen net thuis met een national geographic, waar dit in staat: in Brazilie en italie is dit een belediging, in spanje en latijns-amerikaanse landen betekent het 'je partner gaat vreemd' de opgestoken vingers staan voor de hoorns van een stier, en wat doet een stier met zijn hoorns? stoten, oftewel, de liefde bedrijven.

Bronnen:
National geographic

dat is een gebaar uit de rock en metal cultuur om te laten zien dat ze van bijvoorbeeld de muziek genieten. het kan ook werken als begroeting. met of zonder duim is geen verschil

het gebaar met je pink,wijsvinger en duim is het gebaar wat staat voor liefde.Kijk maar op google.

Van het programma 'Over De Streep' heb ik gehoord dat het betekent 'liefde'

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100