Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er iemand die een persoon kent die een tufted hemangioom heeft?

Dit is een zeldzame afwijking.

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Kent? Ik héb er één!
Ik ben ermee geboren, hij zit op mijn wang.
Bij mijn geboorte was het een klein rood vlekje. Later werd ie wel dik en paars. Als klein kindje was het echt heel erg en vroeg iedereen wat het was. Mijn moeder is ermee naar het ziekenhuis geweest, maar ze hebben het zo gelaten uit voor blijvende grote beschadigingen in mijn gezicht. Ze dachten ook dat het op latere leeftijd vanzelf weg zou trekken.
Dat was ook zo, maar het is niet helemáál weg... De verdikking is echt vel minder geworden, en de dieppaarse kleur van toen is nu een ietsje rodere kleur geworden, die ik goed kan wegwerken met wat make-up.
Ik ben er aan behandeld met laser-therapie (wat veel pijn deed, en weinig resultaat heeft opgebracht). Ik ben er nooit mee gepest, het is niet gevaarlijk, het heeft nooit pijn gedaan en ik kan er nog steeds niet mee zitten!
Op de volgende pagina vind je meer info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing