Ik ben zaterdag hard gevallen nou is mijn knie dik en beetje blauw maar voelt ook erg warm aan. wat betekent dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Amadea
12 jaar geleden
Nog een reden dus om naar je huisarts te gaan! Ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand blijkbaar bont en blauw is na een val, maar dan van onbekenden op internet wil weten wat haar mankeert. In plaats van een medisch deskundige ernaar te laten kijken en het verantwoord te verhelpen!

Antwoorden (3)

Dat betekent dat als je hier last van blijft houden, dat je even langs een dokter moet. Dokteren op afstand zonder iets te kunnen beoordelen werkt natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijks:
Slijmbeursontsteking ontstaat vaak bij mensen die veel op hun knieën zitten, bijvoorbeeld bij tapijtleggers en stratenmakers. De voortdurende druk op de knie kan irritatie en ontstekingsverschijnselen geven. Soms kan ook een eenmalige irritatie of een harde val op uw knie een slijmbeursontsteking veroorzaken.
maar zeker naar de dokter!
fremar
12 jaar geleden
Als je er redelijk goed mee kunt lopen heb je een bloeduitstorting en mogelijk is je knie wat gekneusd. Genezing kost warmte. Gaat vanzelf over. Verergeren de klachten of blijft de pijn dan kun je het beste je huisarts even laten kijken.