wat kan er gebeuren als je voor je eerste keer hasj rookt en je hebt totaal geen ervaring met roken of wat dan ook?

ik wil namelijk met een vriend van mij hasj roken maar dan neem ik paar trekjes niet meer. Kan dat erg zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je er in Godsnaam aan beginnen?
Alle begin van alle ongezonde dingen, is niet zo erg, maar na het begin komt een tweede keer en wat levert het je op?
Hoofdpijn, duizeligheid, wordt genoemd o.a.
Ik zou ook twijfelen aan de oprechtheid van de vriend.

Antwoorden (4)

je kunt flink misselijk worden, het gevoel hebben of je stom dronken bent, hoofdpijn krijgen, een vreselijke hoestbui krijgen, dus reden genoeg om het niet te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je meteen misselijk ect. zou worden is grote onzin. Je hebt al een paar trekjes genomen en bent niet gaan hoesten? Dat is nl. wat meestal gebeurt door de sterke prikkeling op je luchtwegen. Als je niet gewent bent met 'roken' kan je beter niet beginnen met hasj roken want dan ga je eerder 'gewoon' tabak roken, dat zou zonde zijn en je longen je niet dankbaar voor zijn. Er hoeft dus niet wat te gebeuren, het is ook jezelf gewennen aan. Een lachkick is een verschijnsel dat vroegtijdig optreedt, dus dat wordt lachen. Succes, maar begin er niet aan als je eigenlijk niet wilt róken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moi!
ik heb jaren geblowd! zelf verbouwd ,gewoon 2plantjes op balkon , enz...

Je wilt gaan blowen? volgens mij doe je het al? je neemt af en toe een paar trekjes?
Dan heb je vast al wel wat gemerkt? ik ken ook 'gevallen' die de eerste keren niks merken, maar dat kwam vanzelf wel , ook als je je wat minder verzet en het gevoel laat komen , gaat het ook al beter .
Ontspannen!!! want je kan ook in de stress raken als je er zó druk over kan maken , BAD TRIP!
Graag er bij blijven drinken! én dan GEEN ALCOHOL! (suikerklontje bij de hand houden! als je te stoned wordt dan nemen , de suiker gaat het THC aan?
Je kan /wordt wat soezerig, aangeschoten gevoel , gaat dom lullen ,hopelijk een giegel krijgen (lachkick) dan een inzakker/dutje (hoeft niet!) én dán vreetkick!! altijd handig om je koelkast leeg te krijgen!

Maar ik wil je wel waarschuwen! want dat spul wat ze nu verkopen is bijna drugs! én je neemt nu een paar trekjes , maar binnen 3week rook je meer , je went er wel aan!
Oppassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik heb nog nooit gerookt of iets met drugs gedaan n.n dus dit wordt mijn eerste keer en daarna nooit meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn excuses! ik heb het verkeerd gelezen/begrepen !!!
Maar als je het 1xtje wil doen ? dan zou ik het niet doen !
Knakworsten met mosterd zijn ook lekker én veel goedkoper (maar ook daar kan je ziek van worden! LOL)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha xD jah ik zie wel (: bedankt voor je hulp
het effect van voor het eerst roken: hoesten, licht in je hoofd, je niet helemaal lekker voelen.
Is niet bij iedereen hetzelfde, ik had helaas nergens last van en werd roker.

het effect van hasj: is niet bij iedereen hetzelfde, de één wordt er giechelig van de ander slaperig, de één valt stil de ander blijft maar voor zich uit leuteren. Vaak voorkomend is 'the munchies' ofwel trek in alles wat los en vast zit.

In verband met dat roken wat je jezelf eigenlijk niet aan zou moeten leren, misschien dat je beter hasjcake of koekjes zou kunnen proberen (niet zelf maken, zo kopen! ivm dosering) om stoned te worden? Dan spaar je in ieder geval je longen nog
Of neem marihuanathee