weet iemand wat het kost om een gegraveerde naam uit een ring te halen?

Ring met de naam van me ex,ben van hem af maar niet van zijn naam in me ring!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je zijn ring dan nog dragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou hij heeft die ding nie betaald maar ikzelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben de enige die een ring heeft hij niet!oh miss ff naar de bazaar rijden van het weekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denkerin: kocht de ring als verassing maar hij kreeg de verassing niet door en toen zei ik: kijk allemaal gelul erna

Antwoorden (2)

Iedere juwelier kan die naam eruit halen. eb e.v.t. weer een andere erin graveren enz...

Toegevoegd na 36 seconden:
afhankelijk van de lengte tussen de 10 en de 50 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
en een stukje polijstpapier om het zelf te doen kost nog minder dan 10 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat polijstpapier waar kan ik dat krijgen?
Edraket
12 jaar geleden
Nee dat lukt niet met polijst of schuurpapier.
Tenzij je engelengeduld hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere gereedschapzaak en betere doe het zelf winkel.
Ook bij verfwinkels maak je een goede kans.
Begin net waterproof 800 daarna fijner 1400 daarna polijstpasta (koperpoets voldoet daar meestal goed aan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@edraket; valt wel mee gewoon wat groffer beginnen en dan steeds fijner.
Ik denk dat als je er een half uur voor uitrekt dat je klaar bent.
Voor de luie poetsers is een boortol met een stukje poetsdoek een redelijk snelle optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het met schuurpapier beginnen en eindigen met polijstpapier maar je moet er geduld voor hebben en het vereist een bepaalde techniek om het mooi af te werken. Om te voorkomen dat je de ring gaat beschadigen op plekken waar het niet hoeft, of dat je per ongeluk je ring te dun schuurt raad ik je aan het ringetje naar en goudsmid, edelsmid of juwelier te brengen.
soms staat de gravure er heel diep in. Hou er rekening mee dat je ring dan wel ietsje dunner wordt. Je kan het zelf doen, maar wil je al het werk besparen, ga dan naar een juwelier. De prijzen verschillen enorm. Sommige doen het gratis, anderen vragen tussen de 5 en de 20 euro.