Wat kan ik doen tegen een aftje dat op het puntje van mijn tong ligt?

Ik heb een aftje op mijn tong en die doet pijn. Wat kan ik ertegen doen zodat die snel verdwijnt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga met zendium poetsen (voor de enzymen) en die over de afte iedere dag een paar x een beetje pyravlex overheen.

Toegevoegd na 42 seconden:
Geen pyravlex maar pyralvex...

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik blijf bezig :p.. en die=doe
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe ik ook altijd. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar vind ik die zendium tandpasta? Werkt het ook als ik andere tandpasta gebruik? Bv: oral b pro expert?
poetsen met Zendium. Heb je veel minder last. Ga ook eens naar je huisarts en vraag om xylocaine viskeus, vloeibaar goedje waar je de aft mee aanstipt (met een pipetje).
fremar
12 jaar geleden
Je mond spoelen met waterstofperoxide 3%. Verdunnen met dezelfde hoeveelheid. Dat desinfecteert heel sterk en bevordert de genezing. Niet inslikken uiteraard.
Te koop bij de drogist, heel goedkoop.