Tussen de gewone griepprik en de eerste Mexicaanse prik zat bij mij 1 week ipv 2 weken. Kan dat kwaad?

tussen de gewone griepprik en de 1ste mprik zat bij mij 1 week ipv 2 weken. kan dat kwaad.
Het gevolg voor mij is dat ik nu ziek ben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Nee-dat-kan-geen-kwaad-anders-zouden-ze-het-niet-doen-!-!-!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je-bent-niet-overal-tegen-ingeïnt-dus-het-is-niet-raar-dat-je-ziek-bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik-ook--, ik-heb -nu-een -ontstoken-kies-en -moet-nu-antibiotica-slikken. Die-ontsteking-zeurde-overigens-al-en-tijdje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wordt niet voor niets een minimum tijd van twee weken tussen de twee vaccinaties aangehouden!
Of dat als gevolg heeft dat je dan ziek wordt kan ik niet beoordelen. Ik denk eerder dat de vaccinaties op een verkeerde manier je immuunsysteem prikkelen te kort na elkaar. De vaccinatie zelf word je in de regel niet ziek van.

Toegevoegd na 1 uur:
Er is steeds een periode van minstens 1 week tussen de seizoensgriepprik en de vaccinatie tegen Nieuwe Influenza A aangehouden. Op die manier zou het duidelijk zijn van welke prik eventuele bijwerkingen afkomstig zouden zijn. Kennelijk heeft uw huisarts ervoor gekozen de 2 prikken toch tegelijk te geven. Hiertegen is geen overig medisch bezwaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je krijgt verzwakte griepstoffen ingespoten dus ik kan me voorstellen dat je niet lekker bent, maar ziek kun je daarvan niet geworden zijn. Hooguit een beetje hangerig. Ik vind het idd wel raar dat je zo kort op elkaar twee vaccinaties hebt gekregen, ik heb de gewone griepprik 6 okt gehad en voor de mexicaanse ga ik morgen (eerste). Het zal wel geen kwaad kunnen, anders zouden ze het niet doen, misschien moet je eens kijken op de site van het rivm. Dat is de enige site die betrouwbaar is voor vragen omtrent de vaccinaties heb ik gehoord. Op al die andere sites worden broodje-aap-verhalen geschreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het-kan-geen-kwaad-maar-2-weken-was-beter-geweest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je zeker dat het ziek zijn het gevolg is van de prikken. Ik denk het niet. Je hebt al een ziekte onder de leden gehad
De griep vaccinaties zijn aan strenge regels gebonden. Een huisarts zal dus nooit twee inentingen met één week verschil geven als dit gevaarlijk zou zijn.
Leg de vraag aan je huisarts voor, zo voorkom je dat er indianen verhalen worden geboren.
Lies