Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een volgorde bij de inenting voor Mexicaanse en de gewone griepprik. Eerst de een dan de ander. Of maakt het niet uit?

Ik kon niet voor de gewone griepprik. Ik had voor daarna al 2 oproepen voor de Mexicaanse binnen. Moet ik nu 3 nieuwe afspaken of kunnen de prikken voor de mexicaanse griep eerst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
509

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onze huisartsenpraktijk heeft op het laatste moment de zaak omgedraaid en nu eerst de mexicaanse prik gegeven, omdat dat urgenter was dan de seizoensspuit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dus je zegt het al eerst de mexikaanse...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even met je huisarts overleggen, maar waarschijnlijk krijg je eerst voor de Mexicaanse griep en dan de gewone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb de gewone griepprik al gehaald en over 2 weken krijg ik dan de mexicaanse. volgens de huisarts moest er minimaal 1 week tussen zitten. de oproep voor de gewone griepprik kwam hier dus eerst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
minimaal twee weken moet er tussen zitten; niet elke huisarts is op de hoogte, maar dat komt bij huisartsen de laatste dagen meer voor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo te merken is het bij elke arts dus weer anders. ik ga het voor de zekerheid dan toch nog een keer vragen voordat ze die mexicaanse spuit in mn arm zetten.
Je moet de gewone griepprik in principe eerst hebben, mits er twee weken tussen zit tot de mexicaanse. Als dat niet het geval is dan moet de gewone griepprik minimaal twee weken na de mexicaanse, maar ervoor geniet de voorkeur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding