Welke boeken kan ik lezen als ik meer informatie wil over anesthesie?

Geen informatie folders maar echt boeken die diepgaande informatie geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De anesthesiologie is een boeiend specialisme. Anesthesiologen zorgen en doseren, beheersen en regelen. De coördinatie van werkzaamheden op de operatiekamers, de dagbehandeling en de preoperatieve screening maken een steeds groter deel uit van de werkzaamheden van de anesthesioloog. Het boek Anesthesiologie biedt een gedegen basis voor dit veelzijdige vak.

Deze herziene en geactualiseerde druk bestaat uit negen delen: operatiekamercomplex, monitoring en apparatuur,
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

Naar aanleiding van jouw vraag keek ik eens achter me en jawel, daar stond het boekje 'Anesthesie' van prof. dr. J.C. Dorlas uit 1971 voor het grijpen, ooit gebruikt voor mijn A-opleiding tot verpleegkundige. Voor de grote lijnen en de basisprincipes van de anesthesie is dat nog steeds prima bruikbaar, constateer ik bladerend, maar specifiek is de materie natuurlijk wat achterhaald. Het zal antiquarisch nog wel verkrijgbaar zijn.