Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor lichte kalmeringspillen kan ik het beste kopen bij de drogist als ik snel zenuwachtig ben?

Kalmeringspillen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Valeriaan is een ding.

Daarnaast: Als het echt vervelend is, kan je wellicht het beste even een afspraak maken bij je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valdispert rust werkt bij mij altijd wel... En anders kun je bach-druppels gebruiken, dat wordt vaak gebruikt bij mensen die rijexamen moeten doen.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet VEEL EN VEEL verstandiger de oorzaak aan te pakken dan aan symptoombestrijding te doen?

Dat jij niet kalm bent, heeft een oorzaak, en je lichaam geeft dat aan uit volle borst, het schreeuwt om help, het schreeuwt om verlossing van die stress, van die angst...

En dan luister jij daar niet naar en dan wil jij het lichaam niet voelen... Laat je dan permanent narcotiseren, dan voel je niets en dan leef je zonder angst, zonder spanning... Dus ga naar (het zieken)huis en neem per dag 200 milligram Ketamine (dit is een oude narcoticamiddel, werkt heel goed) en je problemen zijn opgelost, zolang je dat middel gebruikt natuurlijk...

Want als je bij de drogist een beste middel koopt dan is dat precies hetzelfde als hierboven beschreven, want als je dat beste middel niet meer neemt heb jij de spanning en de angst meteen weer terug, zonder dat jij iets opgelost hebt...

Zoek de oorzaak en los het op, het lichaam zal je belonen met ontspanning en rust en kalmte... Wilde je dat niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het niet beter omschrijven... +1
Zoals eerder aangegeven:
zoek de oorzaak
anders zul je altijd van middel
naar middel springen dat het
probleem niet werkelijk oplost
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nervovit
Heeft bij mij wel geholpen toen ik rijlessen had of moest afrijden ofzo.
Valeriaan is ook een optie. en anders kan je de drogist zelf ook altijd vragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriendin van mij had het toevallig gister over een middeltje 'Buurmanns natuurlijker rustgever' waar ze lyrisch over is. In haar woorden: "Het werkt vanaf de eerste dag en is geen rommel, want het is een natuurlijk middel. Het kalmeert, maar verhoogt tegelijkertijd de concentratie dus het is niet zo dat je duf wordt en niet meer mag rijden ofzo. "
Het is te krijgen bij de Natuurdrogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan zo een natuurlijk middel aan je opsturen, waar je naar een keer gebruik het loodje legt.
Kortom: alles is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... ja, und?? stresskip stelde een vraag en ik geef een antwoord net als alle medebeantwoorders. In dit middel zitten 4 kruiden- en 3 vitaminesoorten, niks dodelijks aan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding